Radi by sme vám ukazovali len to, čo vás zaujíma, teda nevšedné nápady pre varenie a bývanie. Nielen to nám umožňujú súbory cookies. Kliknutím na „Prijať všetko“ súhlasíte s používaním všetkých typov cookies, v časti „Predvoľby“ si môžete vybrať, ktoré povolíte. Súhlas je možné odmietnuť kliknutím na „Odmietnuť všetko“ (netýka sa tzv. základných cookies). Nastavenie je možné kedykoľvek zmeniť. Ďalšie informácie nájdete na stránke Zásady ochrany osobných údajov.
BEZPLATNÁ ZELENÁ LINKA PRE VAŠE OTÁZKY
» 0800 611 222 «
Servisné stredisko v SR
TESCOMA, s.r.o.
Nimnická 1495/21
020 01 Púchov
Prevádzková doba:
Pondelok – Piatok
8:00–14:00
Vedúci servisného strediska:
Pavol Luliak
tel: +421 422 275 542
e-mail: pavol.luliak@tescoma.sk
Oprávnenú reklamáciu výrobkov značky TESCOMA môžete uplatniť jedným z týchto spôsobov:
Náklady na dopravu budú podľa povahy reklamácie a spôsobe doručenia hradené takto:
Upozornenie: Výrobok na reklamáciu opatrite kópiou dokladu o kúpe alebo kópiou potvrdeného záručného listu. Výrobok na reklamáciu či na servisnú opravu musí byť doručený vždy riadne očistený.
Výrobok doručený na reklamáciu do predajne, v ktorej bol zakúpený, nie je nutné doručiť v pôvodnom balení. Pri zasielaní reklamovaného výrobku do servisného strediska TESCOMA poštou je však nevyhnutné, aby bol reklamovaný výrobok starostlivo zabalený a prispôsobený k poštovnej preprave. Pokiaľ nemáte k dispozícii pôvodný obal, uložte reklamovaný výrobok do dostatočne pevného náhradného obalu, aby sa pri preprave nepoškodil. Výrobok musí byť predaný na reklamáciu vždy riadne očistený.
Pri oprávnenej reklamácii v záručnej dobe bude reklamovaný výrobok opravený, pokiaľ oprava nie je možná, bude výrobok vymenený za nový. V prípade, že nový výrobok nie je dostupný skladom, bude odstúpenie od kúpnej zmluvy a spotrebiteľovi bude vrátená kúpna cena výrobku.
Zakúpený nový výrobok nie je podľa platných predpisov možné meniť za iný a spoločnosť TESCOMA takú možnosť výmeny neposkytuje. Preto nám už zakúpený výrobok s požiadavkou o výmenu za iný, v žiadnom prípade neposielajte.
Poznámka: Nevylučujeme, že predajca u ktorého ste výrobok zakúpili, bude v primerane krátkej dobe po zakúpení s výmenou nepoškodeného, nerozbaleného a nepoužitého výrobku za iný výrobok značky TESCOMA súhlasiť. Rozhodnutie je ale vždy plne v kompetencii konkrétneho predajcu, výmenu výrobku za iný tovar nie je možné nárokovať.
V prípade požiadavky reklamácie výrobku v záručnej dobe je spotrebiteľ povinný preukázať platnosť záruky predajným dokladom. Výrobok bez dokladu o kúpe nie je možné reklamovať. Predajca totiž nemá možnosť určiť, či sa jedná o chybu v záručnej dobe alebo o pozáručnú opravu.